Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Αγαπητέ άγιο βασίλη


με λένε αντώνη και θέλω το ποδήλατο του γιοργάκη δίο χρόνια τόρα. Όλη μου λένε να σου γράψο αλλά εγώ πίσμοσα γιατί ο γιόργος το είχε διο χρόνια τόρα και είνε η σειρά μου. Και έτσι είπα δε σου γράφο γιατί ενό είναι η σειρά μου το ποδήλατο το πήρε ένα παιδάκι από άλλη γιτονιά, ο λουκάς, γιατί λέει είνε καλός μαθιτής, κάνει οραία γράματα και γράφει ορέες εκθέσοις χορίς λάθη κε δε λέει όπος εγώ ψέματα. Ναι, κι αυτά που γράφει στις εκθέσις δεν είνε όλα ψέματα; Η θία καγκέλα λέι πς αν δεν γίνο καλό πεδάκι δε θα πάρο ποτέ το ποδήλατο από τον λουκά που λέει πάντα ναι. Κε για να δείξω ότι είμε καλο παιδί πρέπει να σου γράψο. Κι έτσι σου γράφο αλλά μην το πεις στο γιοργάκη και κιρίος μην το πεις στον χοντρό το γιόργο γιατί θα με κοροιδέβη όλη μέρα.

3 σχόλια:

  1. Καλή η προσπάθεια στην ανορθογραφία, αλλά έπρεπε πριν την δημοσίευση να τό 'στελνες στον Σ.... να το απογειώσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αιπησης αγηε βασηλη μη το πις στι πσιλη τι ντωρα και το θιο κοστα το πσιλο γιατη αμα φαιρις το πωδιλατακη θα θουν να το κλαιπσουν

    αυτη ειναι ορθογραφια φιλε αντωνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή