Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

φασίστες κουφάλες έρχονται τραμπάλες

Θεωρώ ότι όλοι μας έχουμε ελαττώματα, ακόμα κι εγώ έχω ένα δόντι λίγο στραβό και προχθές ανακάλυψα μια άσπρη τρίχα στα πυκνά σγουρά μαλλιά μου. Τα ελαττώματά μας μας κάνουν ιδιαίτερους, διαφορετικούς. Οι φίλοι μου θα συνεχίσουν να με αγαπάνε ακόμα κι αν βγάλω και δεύτερη άσπρη τρίχα, ίσως και περισσότερο από πριν και θα μου παρέχουν την απαραίτητη ψυχολογική στήριξη για τα σημάδια που ο χρόνος αφήνει πάνω μου. Κι εγώ με τη σειρά μου αγαπώ τους φίλους μου που μπορεί να είναι εργασιομανείς ή ακόμα χειρότερα πασώκ η τρισχειρότερα και τα δύο. Το μόνο ελάττωμα που δεν μπορώ να δεχτώ είναι ο εθνικισμός και ο φασισμός.
Αυτή η θεωρία της ανωτερότητας με τρομάζει όχι μόνο για αυτά που διακηρύσσει αλλά κυρίως για την απολυτότητα των επιχειρημάτων. Επιχειρήματα που δε συμφωνούν μεταξύ τους αλλά καταλήγουν στο ίδιο συμπέρασμα. Κατά κάποια από αυτά οι έλληνες είναι ανώτερη φάρα γιατί είμαστε το προϊόν ενός εξωγήινου αυνανισμού που έσταξε σ' αυτά τα μέρη. Κατά άλλους είναι κομμάτι της αρίας φυλής που ξεκίνησε από το αριάν (ιράν) για να βοσκήσει πρόβατα και χάθηκε στη διαδρομή. Επίσης όταν οι έλληνες χτίζαν παρθενώνες οι ξένοι τρώγαν βελανίδια με αποτέλεσμα αυτοί να διατηρούνται αδύνατοι και τώρα τα βιολογικά βελανίδια να είναι πανάκριβα.
Εγώ έχω μια άλλη θεωρία. Ναι υπάρχουν εξωγήινοι ανάμεσά μας. Τον επόμενο που θα σας πει ότι είχε γιαγιά τον Περικλή κοιτάξτε τον προσεκτικά. Θα δείτε ότι το μάτι γυαλίζει περίεργα, η γλώσσα του είναι λίγο ακαταλαβίστικη και δεν μπορεί να καταλάβει τι του λέτε. Όλοι αυτοί είναι ούφο που παίζουν την ίδια κασέτα.
Είχαμε ένα τέτοιο στο στρατό που έλεγε ότι ήταν 19 χρονών. Μπορεί να ήταν και 666. Αυτά τα ούφο ζούνε πολλά χρόνια. Το κρεβάτι του στο θάλαμο ανέδυε μια εξωκοσμική μπόχα που κράταγε κάθε γήινο πλάσμα μακρυά, ακόμα και τους κοριούς. Όταν καθόταν στο κψμ όλοι έτρεχαν για αγγαρείες. Ότι και να του έλεγες, οπως "καλημέρα σειρά, τι νούμερο έχεις σήμερα;" η απάντηση ήταν μία "εμένα στο χωριό μου δεν πάτησε τούρκος!" Φυσικά στο χωριό του δεν πάτησε ούτε έλληνας, ρώσος ή αμερικάνος γιατί το χωριό του είναι εκτός του δικού μας γαλαξία.

Οι εξωγήινοι αυτοί πολιτισμοί είναι πολύ προχωρημένοι για να ταξιδεύουν σε άλλους γαλαξίες. Επειδή όμως τα ταξίδια είναι χρονοβόρα τα χρησιμοποιούν μόνο ως μεσο εξοστρακισμού. Πετάνε στη γη όποιον θεωρούν επικίνδυνο για την κοινωνική τους συνοχή. Έτσι έχουν πάει περίπατο οι δικές μας κοινωνίες αλλά οι εξωγήινοι μας λογαριάζουν για κατώτερους αφού όχι μόνο ανεχόμαστε τους δικούς τους παρίες αλλά καθόμαστε και τους ακούμε και ενίοτε τους αναδεικνύουμε σε ηγέτες
(Ο πιο επικίνδυνος εξωγήινος στη ελλάδα)

10 σχόλια:

  1. αν αγαπάς τη πατρίδα σου δεν σημαίνει ότι θεωρείς ότι είσαι ανώτερος απο κάποιον άλλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν για κάποιο λόγο σου έχει μπεί η ιδέα να μην υπάρχουν έθνη στο πλανήτη , είναι δικαίωμα σου,
    αλλά είναι μέγιστος Φασισμός να θές να τα καταργήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α-Τ: δε μίλησα πουθενά για πατρίδες. Αν δεν αγαπάς το σπίτι σου δε μπορείς να αγαπάς τη γειτονιά σου. Ισχύει όμως και το αντίστροφο. Οι αυτοαποκαλούμενοι πατριώτες είναι οπαδοί μιας και μόνο χώρας στην οποία συνήθως προκαλούν τις μεγαλύτερες καταστροφές (βλέπε πχ 1897, Μικρά Ασία, γερμανοτσολιάδες, Κύπρος). Μου θυμίζουν κάτι κακιασμένες γριές που σταυροκοπιούνται στις εκκλησιές.
    Προσωπικά δεν καταλαβαίνω τι σημαίνουν τα έθνη για να θέλω να τα καταργήσω. Καταλαβαίνω όμως το δικαίωμα των λαών να ζουν ελεύθερα και οι παρωπίδες δεν βοηθάνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αν η Ελλάδα γεμίσει με 10εκ τριτοκοσμικούς δεν θα μιλάμε για Ελλάδα για αλλα για αποικία του τρίτου κόσμου, με τα λεγόμενα σου δεν έχεις κανένα πρόβλημα ένα μέρος της Αφρικής να έθρει στην Ελλάδα.Εγώ που είμαι Ελληνας έχω δικαιωμα να ζω στην Ελλάδα όπως ζούσα μέχρι πριν 5 χρόνια? ή δικαίωμα έχει μόνο ο λάθρομετανάστης που θα με σφάξει για 50ε?
    ¨Εχω και εγώ δικαίωμα , ο "Φασίστας" όπως λές να θέλω να μείνω στην Ελλάδα και στο σπίτι που μεγάλωσα και όχι σε μία γειτονιά γκέτο με τους λαθρομετανάστες να σφάζουν να κλέβουν και να σκοτώνουν, επειδή έτσι έχουν μάθει απο τη χώρα τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ δε σε είπα φασίστα, δε σε ξέρω άλλωστε, μόνος σου το παραδέχεσαι. Όταν η ισχυρή ελλάδα συνεννούσε στους νατοϊκούς βομβαρδισμούς στη μέση ανατολή, παραχωρούσε τη βάση της σούδας για τις εφορμήσεις του θανάτου, έστελνε φρεγάτες στον περσικό κόλπο δεν άκουσα πολλούς πατριώτες να έχουν αντιρρήσεις. Αλήθεια αναρωτήθηκες πόσες γειτονιές σβήστηκαν τότε από το χάρτη;
    Καμία αντίρρηση και για τις συμφωνίες του δουβλίνου που εγκλωβίζουν τους μετανάστες στη χώρα μετατρέποντας την ελλάδα σε ευρωπαϊκό στρατόπεδο συγκέντρωσεις.
    Όσο για τη ζωή που είχες πριν 5 χρόνια δε σου την πήραν οι μετανάστες αλλά τα αφεντικά σου που τρίβουν τα χέρια τους από τη μια με τα μνημόνια από την άλλη για όσους ρίχνουν το φταίξιμο στους πιο αδύναμους.
    Δεν πρόκειται να σβήσω τα σχόλια σου, όσο εξωγήινα κι αν είναι. Έχουν κι αυτά το ενδιαφέρον τους.
    Όσο για την εγκληματικότητα και το ρατσισμό δες κι αυτό γιατί βαριέμαι να τα ξαναγράφω:
    http://an-teiresias.blogspot.com/2011/05/blog-post_12.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δηλαδή μόνο το νατο κάνει πολέμους?
    Η ρώσία δεν κάνει? η κίνα δεν κάνει εμπόριο όπλων σε πολέμους της Αφρικής?
    Με άλλα λόγια λες οτι ελλάδα πρέπει να τα βάλει με τις υπερδυνάμεις του πλανήτη για να μην κάνουν πολέμους...
    Απο τότε που υπήρχε αρχαία αθήνα και πέρσες, απο τότε που υπήρχαν οι ρωμαίοι και οι βυζαντινοι , υπήρχαν και πόλεμοι υπερδυνάμεων,
    Μήπως θα έπρεπε να δεις τη πραγματικότητα?
    γιατί δεν την βλέπεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. << Ότι και να του έλεγες, οπως "καλημέρα σειρά, τι νούμερο έχεις σήμερα;" η απάντηση ήταν μία "εμένα στο χωριό μου δεν πάτησε τούρκος!">>
    -Σειρούλα, εσύ είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν έχω πάει ακόμα στρατό...
    πάντως δεν βοηθάει να καταδικάζεις τη βία απο όπου και αν προέρχεται, όσο και να τη καταδικάζεις όταν η Ελλάδα γεμίζει τριτοκοσμικούς ,πάντα θα υπάρχει ένας μαχαιρωμένος για 50ε, και μαζί με αυτό θα υπάρχει η αυτοδικία διάφορων ομάδων,ΧΑ θες να την πεις, ιδιωτική ασφάλεια θες να την πείς , στο μέλλον της ελλάδας θα έχει διάφορες μορφές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν-Τειρεσίας:

    Με έχεις στριμώξει για τα καλά:
    Αν και τα σχόλια σου είναι η καλύτερη επιβεβαίωση όσων γράφω (και κυρίως για τα ούφο) είναι αηδιαστικά και θα σβηστούνε μετά από 24 ώρες (για να τα χαρούνε κι άλλοι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δες τo mail σου ιστολογίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή