Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Μας συγχωρείτε, ΔΙΑΚΟΠΕΣ!


Επειδή οι διακοπές είναι ιερό πράγμα για να το εκχωρίσουμε στην τρόικα (τη δουλειά πολύ ευχαρίστως)
Επειδή το κύμα είναι πιο δροσερό από τα χημικά των μπάτσων
Επειδή ο ήλιος είναι ακόμα αφορολόγητος
έχω πάρει σβάρνα τις ακρογιαλιές και το θρι-τζι-στικ μου βράχηκε.
Αν εκεί που κάνετε το μπάνιο σας δείτε ένα μελαχρινό όμορφο άνδρα να βγαίνει από τη θάλασσα και σταγόνες νερού να λαμπυρίζουν τη στιγμή που αποχωρίζονται το γραμμωμένο κορμί του, μην τον ενοχλήσετε, δεν είμαι εγώ!

Για αυτό "Ραντεβού το Σεπτέμβριο"
Υ.Γ. όταν ήμουν μικρός έψηνα τον πατέρα μου να με πάει σινεμά μήνα Ιούλιο. Στη γειτονιά μας δεν είχε θερινούς αλλά δεν ψηνόμουν ότι οι χειμερινοί είχαν κλείσει. Αφού έπαιζαν μάλιστα το ίδιο έργο (κορυφαία επιτυχία της εποχής):  "Ραντεβού το Σεπτέμβριο"

1 σχόλιο: