Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

ΔΙΑΚΟΠΕΣ

Φεύγω Διακοπές!! Μετά το πνεύμα μου ήρθε η ώρα να εκθέσω και το σώμα μου. Για να πάρετε μια ιδέα η φωτογραφία είναι από τις περσινές διακοπές στο Γύθειο.

Όταν βούτηξα ήμουν φυσιολογικός άνθρωπος αλλά η περιοχή ασκούσε μια μαγική επίδραση επάνω μου.
Τώρα θα εξευρευνήσω την παρθένα Κορώνη με την βαθιά δημοκρατική παράδοση.
Φεύγω με την ικανοποίηση ότι ο GAP, ο σπουδαιότερος άνθρωπος που ανέδειξε αυτή η χώρα είναι επιβεβαιωμένα αναγνώστης μου. Η πρόσφατη επίσκεψή του στο Ισραήλ είναι όπως την σχεδίασα!
Επίσης αναχωρώ ήσυχος ότι ο Θοδωρής παραμένει σώος και σκληρά εργαζόμενος ανθ' ημών!
Ελπίζω να έχετε κι εσείς καλύτερα πράγματα να κάνετε αυτή την εποχή από το να σερφάρετε. Θα τα ξαναπούμε τον Τρυγητή.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους φίλους μου για τα καλά τους λόγια και την ενθάρρυνση. Με κάποιους θα συναντηθούμε στη θάλασσα, με τους υπόλοιπους στο δρόμο.
Πολλά φιλιά Α-Τ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου