Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Της καρδιας την απουσία την μετρώ στη ΣΥΜΜΑΧΙΑ

Η ευθύνη μου χτύπησε κι εμένα την πόρτα. Άργησα να ανοίξω γιατί νόμιζα ότι είναι μια κωλόγρια της γειτονιάς που με στραβοκοιτάει 364 μέρες το χρόνο και την 365η με επισκέπτεται με το αραιωμένο της χαμόγελο για να δώσο τον οβολό μου στην ενορία του αγρίου ιωάννη του βρομόστομου προστάτη των ρατσιστών και των κεφαλόποδων. (Ιστορική παρένθεση: η σοφή μας εκκλησία ανακύρηξε τον χρυσόστομο ως τέτοιον γιατί ήταν ο πρώτος που θεμελίωσε τη ρατσιστική αντίληψη για τους εβραίους). Επειδή δε μου πάει να πληρώνω εισιτήρια τρίτων για τον παράδεισο έβαλα το μάτι στο ματάκι και είδα την ευθύνη λίγο στρογγυλεμένη. Της άνοιξα και μου άρχισε κατευθείαν την επίθεση. Πως μπορώ να κάθομαι και να γράφω ότι μου κατέβει, χωρίς να κάνω τίποτα. Τη ρώτησα τι προτείνει και μου είπε το καταπληκτικό: "Κάνε το Τίποτα Πράξη. Ενίσχυσε τη Δημογραφική Συμμαχία". Ξύπνησα κάθιδρος αλλά ανακουφισμένος. Σα γνήσιο e-πρεζάκι πήγα κατευθείαν στον υπολογιστή μου όπου με τρόμο βρήκα ένα μέιλ αποδοχής της αίτησής μου στη ΔηΣυ. Με λίγη προσπάθεια βρήκα και την αίτηση που συμπλήρωσα (προφανώς στον ύπνο μου) και την επισυνάπτω για να την συμπληρώσετε κι εσείς πριν αρχίσετε να βλέπετε εφιάλτες.

Γίνε Σύμμαχος του Γιωργάκη.pdf
υ.γ.: μέσα στον ύπνο μου έβαλα λάθος διεύθυνση κι ανησυχώ, η ΔηΣυ δε δέχεται μέλη από Κερατέα. Λέτε να με διαγράψουν; Ελπίζω να υπερισχύσει η διαχρονική εκτίμηση που τους έχω.

MEA CULPA (2 μέρες μετά): Το μπέρδεμα του κόμματος της ντόρας με αυτό του κουβέλι έγινε κατά λάθος αλλά δεν είναι τυχαίο. τα δύο κόμματα εκπέμπουν στην ίδια συχνότητα με αποτέλεσμα να μπερδεύονται στο μικρό μου μυαλό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου