Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

προς κίνημα ανέργων δεξιά

Ενώ όλος ο Μάρτης κινήθηκε ειδησεογραφικά (συν κκε και μίντια κίνει) ανάμεσα από τις αδιαμεσολάβητες πατάτες και τις παρελάσεις, οι πραγματικές ειδήσεις πέρασαν σε δεύτερη μοίρα. Οι πιο σημαντικές από αυτές:
Το κόμμα των ανέργων. Πολύ μπροστά οι τύποι. Υπάρχουν από το 1999 αλλά είναι σεμνοί. Πριν πιάσουν τα δύο εκατομμύρια δυνητικούς ψηφοφόρους δεν ήθελαν να μας ενοχλήσουν αλλά τώρα ήρθε η ώρα τους να κάνουν την υπέρβαση. Είμαι κοντά να τους ψηφίσω και το μόνο που με κρατάει είναι ότι πατάνε σε μια ιδέα που είχαμε πριν λίγα χρόνια με τον φίλο μου τον Κόστα (με ώμικρον γιατί έτση μας αραίση!). Σκεφτόμασταν να δημιουργήσουμε ένα πανελλαδικό δίκτυο δημοτικών ψηφοδελτίων ενάντια στην ανεργία με προτάσεις όπως:
-Ψηφίζοντας για δήμαρχο έναν άνεργο μειώνουμε την ανεργία!
-Τέρμα στις μίζες, τη σκόνη, τη φασαρία και τις λακκούβες. Δε θα κάνουμε κανένα δημόσιο έργο!
Τελικά δεν προχωρήσαμε γιατί οι τροτσκιστικές επιρροές οδήγησαν σε διάσπαση το κόμμα μας. Ο Κόστας έλεγε πως δεν μπορούμε να είμαστε υποψήφιοι γιατί αν εκλεγούμε δεν θα είμαστε άνεργοι κι εγώ για να του τη βγω διορίστηκα! Ελπίζω το νέο κόμμα να ενσωματώσει τις θέσεις μας.
Ο θόβαρος πάνβαρος δεν θα μου δώσει το δικαίωμα να τον ψηφίσω στις επόμενες εκλογές όποτε και αν γίνουν. Καταρχήν θόβαρε δεν έπρεπε να μου το κάνεις τώρα που μετέφερα τα εκλογικά μου δικαιώματα στο υπόλοιπο Αττικής (και αυτό είναι είδηση αλλά δεν το τονίζω από σεμνότητα). Υποψιάζομαι τους πιθανούς λόγους:
- Ο θόβαρος είναι μιας ηλικίας και ίσως δεν υπάρχει όταν γίνουν οι επόμενες εκλογές.
-Εμείς ανεξαρτήτου ηλικίας ίσως δε τη βγάλουμε μέχρι τις επόμενες εκλογές
-Ίσως δε γίνουν οι επόμενες εκλογές.
Όμως τα παραπάνω μου τα καλλιεργούνε κάτι φίλοι μου του σύριζα. Η δική μου εκτίμηση είναι πως ο θόβαρος δεν θα είναι υποψήφιος για να μείνει λίγο άνεργος και μετά από λίγο να γίνει αντιπρόεδρος στο κόμμα του μέλλοντος, το κόμμα των ανέργων!
Αύριο έχει εκπομπή στην τιβί που δε συμμετέχει ο Πέτρος Τατσόπουλος!

Υ.Γ. Ο Κόστας είναι ο δήμαρχος της καρδιάς μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου