Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

-Πατέρα, άκουσες τα νέα; Βύθισα τη χώρα!

-Εγώ βρε μαλάκα, είπα "βυθίσατε το Χόρα"!


Πάντως αν το δει κανείς καλοπροαίρετα, δεν είναι κι άσχημα με το ΔΝΤ! Καταρχήν όλοι οι Έλληνες απέβαλαν το σύνδρομο του σωτήρα σε αναμονή. Αν κάποιος πει ότι θα ήθελε να είναι πρωθυπουργός για ένα μήνα θα τον κράζουν για ένα χρόνο. Δεύτερον ανεβαίνει το πολιτιστικό μας επίπεδο. Τα λεφτά δεν περισσεύουν σε εμάς για σκυλάδικα ενώ τα κανάλια για οικονομία δείχνουν όλο ντοκυμαντέρ για την ωορρηξία στις πέστροφες του Νιαγάρα. (Είδα προχτές το Σταρ και νόμισα ότι έπιασα επιτέλους το κανάλι της Βουλής χωρίς χιόνια).

Οι πολιτικοί μας επίσης ισχυρίζονται ότι είναι μια μεγάλη ευκαιρία με τα νέα μέτρα να ξαναγίνουμε κράτος. Το λένε βέβαια οι ίδιοι που μια ζωή κοιτούσαν την πάρτη τους αλλά εγώ (και μαζί μου 11 εκατομμύρια Έλληνες) είμαι καλοπροοαίρετος. Βέβαια εγώ χέστηκα για το κράτος αλλά αντικειμενικά είναι μια ευκαιρία τώρα που οι τούρκικες φρεγάτες σουλατσάρουν στο Αιγαίο να ξαναπιάσουμε το νήμα του κράτους εκεί που το αφήσαμε. Στο 1821! Εμπρός για το μόνο κράτος που γνώρισε αυτός ο τόπος: Την Οθωμανική αυτοκρατορία! (Θα φάμε καλά πάντως. Η τούρκικη κουζίνα είναι ανώτερη από τη δική μας και το σουβλάκι τους άπαικτο. ΝΤΟΝΕΡ ΔΑΓΚΩΤΟ!!!)

Την πρώτη μέρα του ΔΝΤ είχαμε επίσης 3 εργαζόμενους νεκρούς. Αν συνεχίσουμε με αυτό το ρυθμό σε λίγο εξαλείψουμε την ανεργία!

Υ.Γ.: Τελικά τον Δερβενιώτη τον ξανάκλεψα, δεν άντεξα. Τα παραπάνω σκίτσα από τό blog του http://derveniotis.wordpress.com/ .
Σπύρο εσύ δεν το ξέρεις αλλά έχουμε γίνει συνεργάτες!!!

1 σχόλιο: